28 de novembre - Asamblea Oberta - Valoració dels 6 mesos a l'Ajuntament

dissabte, 28 / novembre· 11:00 hores a la Sala d'actes de l'Alzinar

Ara fa poc més de 3 anys un petit grup de gent amb ganes de treballar per Masquefa vam engegar el projecte de constituir una Assemblea Local de la CUP al nostre poble. Ràpidament el projecte va agafar forma i en pocs mesos assolíem l'objectiu.

Van ser mesos de feina de formiguetes des del carrer però 6 mesos abans de les eleccions municipals i en assemblea oberta a tota la població, es va decidir formalitzar una candidatura per presentar-nos a les eleccions. La feina es va intensificar i la nit electoral ens donava els fruits; hi obtenim 368 vots, un total del 10,26% dels vots escrutats, quedant com a quarta força, per sobre del PP i d'IEM. A partir d'aquell moment la feina es multiplicava, ja que ficàvem un peu a l'Ajuntament però sense deixar de tenir-ne un altre al carrer.

Han estat sis mesos intensos amb molta feina al darrere i creiem que ara toca analitzar entre tots la feina feta, fer-ne balanç, aportar-hi opinions i noves propostes i criticar tot allò que creiem que hem fet malament o que podem millorar, per agafar amb força els pròxims anys de legislatura que ens esperen.

Per aquest motiu ens plau convidar-te a l'assemblea oberta que tindrà lloc el pròxim dissabte 28 de novembre, a les 11 h., a la sala d'actes de l'Alzinar i en acabat, convidar-te a un pica-pica.

Creiem que hi tens molt a aportar i volem comptar amb tu.