APROVACIÓ DEL PLA PARCIAL URBANÍSTIC DEL SECTOR INDUSTRIAL CAN BONASTRE.

El pla s'ha aprovat amb els vots a favor de l'equip del Boquete i el seu amic del PP, les abstencions del PSC i ERC i el vot en contra de la CUP.

Les cotes han superat els 30cms permesos

Avui s'ha aprovat el pla parcial urbanístic pel que fa al nou polígon que es construirà al Maset.

Els sentit del nostre vot respon a diferents valoracions que us detallem a continuació.
La construcció d'aquest polígon produirà encara més un canvi en el model de poble que tenim i estimem. Entenem que el model de poble que ells volen, amb grans empreses, que sovint són sinònim de precarietat laboral i ens prenen espais naturals, no és el nostre.
Tenim a Masquefa el Polígon de la Pedrosa i el Clot del Xarel·lo, que fa ben poc es va construir. En ambdós casos hi ha espai encara per la implantació de noves empreses. Per tant, trobem innecessària la construcció d'aquest nou espai industrial que a més, malmet (encara més) el nostre territori.
No tenim cap esperança de que l'arribada d'aquesta empresa generi llocs de treball. Temps al temps. Si no, recordeu quants llocs de treball ens ha donat l'Aldi...
A més, veient com s'ha començat aquest projecte, amb moviments de terres de manera il·legal per part de l'empresa d'un ex alcalde masquefí, amb el silenci del govern actual de l'Ajuntament, no ens genera cap confiança. La regidoria d'urbanisme és una xacra per Masquefa i els veïns. Una irresponsabilitat i poca professionalitat constant.

Hem preguntat al govern quina era la seva valoració política dels moviments de terres fets als terrenys. Com sempre, l'alcalde ha tirat pilotes fora, i no ha volgut fer valoracions al respecte, passant la pilota calenta als tècnics municipals i eludint la responsabilitat política que recau sobre les seves actuacions.
Davant la finta de l'alcalde per evitar contestar a la nostra pregunta, la regidora ha tornat a repetir la pregunta, que tampoc ha estat contestada per l'alcalde.

El projecte descriu clarament que els moviments permesos són de 30 centímetres per treure la capa vegetal... i als terrenys fins i tot la constructora ha marcat cotes de 3 metres de les excavacions fetes, suposem que amb la confiança de saber que a Masquefa tot és diferent i tot està permès.

Suposem que confessar la permissivitat del govern amb l'antic alcalde convergent, no entra dins els seus plans. La seva (no)resposta ha deixat clara la poca ètica i legalitat d'uns moviments de terres que no compleixen amb el projecte de moviment de terres que té la promotora de l'obra.