Assemblea Comarcal PER LA RUPTURA

En el marc de l'espai “perlaruptura”, a partir del qual s'està treballant per a l'articulació de la candidatura electoral per a les properes eleccions del 27 de setembre, s'ha acordat la celebració d'Assemblees Territorials Obertes per tal de decidir els primers passos de la candidatura. Aquestes Assemblees Obertes es dinamitzaran des de les CUPs i demés organitzacions de l’Esquerra Independentista i tenen la voluntat d’aplegar d’altres àmbits i organitzacions de lluita independentistes i anticapitalistes.

És per això que des de la comarca de l’Alt Penedès es convoca l’Assemblea Oberta d’àmbit comarcal el proper dissabte 31 de Gener a les 18h al Casal Popular de Vilafranca, amb l'objectiu de debatre els documents inicials de la proposta electoral de la CUP per a les properes eleccions autonòmiques i iniciar aquest procés participatiu de construcció de candidatura popular.

Pel que fa als documents a debatre, es poden trobar a la pàgina webhttps://perlaruptura.wordpress.com/category/documents/