Bona Festa Major Petita

Un any  més, s'acosta Sant Isidre, festa major petita, la nostra, la de totes.

És del tot cert que ens agradaria més viva, participativa, compromesa, dinàmica, de totes i per a totes, ens agradaria una Festa Major de Masquefa, feta i pensada per les vilatanes de Masquefa, amb tradició i innovació, dinàmica, lliure de sexisme i racisme. No compartim en absolut la dinàmica que segueix el consistori, la dinàmica del tot a porta tancada.

Però del que no ens queda cap mena de dubte és que no seria tal i com és sense la implicació de moltissimes persones i entitats que de manera totalment altruista i voluntària dediquen les seves hores i gran part de les seves vides a teixir una xarxa d'associacionisme a tots els nivells fins aconseguir que la Festa Major Petita sigui plena de cultura popular, gresca, disbauixa i somriures.

Que no us enganyin. Vosaltres sou estrictaments imprescindibles com a motor per a reivindicar unes festes populars, participatives, de i per Masquefa.

I és en aquest moment en el que ens agradaria recordar la nostra obligació com a ciutadans d'aquesta Europa de la vergonya, per a denunciar de nou a tots els responsables dels crims que esta cometen la Unió Europea contra totes les persones refugiades de diferents indrets.

Bona Festa Major Petita i ens veiem al carrer!

L'Ajuntament, un any més ha engalanat el balcó de l'Ajuntament amb l'estanquera i la bandera europea de la que totes sentim vergonya en solidaritat amb les persones refugiades.