La CUP de Masquefa per la defensa dels drets dels animals.

Aquesta trobada estava dividida en tres apartats, debat obert sobre la situació dels animals als nostres municipis, com actuar des dels ajuntaments i com actuar al carrer.

Des del primer moment la trobada va ser força participativa i va servir per denunciar i indignar-se amb la mala gestió i manca de sensibilització de la majoria dels ajuntaments en aquest tema, molts dels quals incompleixen l’actual llei de protecció animal i fins i tot les seves pròpies normatives municipals.

Seguit de les denuncies i queixes es va passar a les propostes i bones idees, que va servir per elaborar i consensuar una proposta prou enriquidora per a les properes eleccions municipals a la nostra vila i extensible als municipis d’arreu dels països catalans on la cup presenti candidatura.

Desprès d’aquesta trobada, la CUP de Masquefa ha agafat el compromís de treballar i defensar totes aquestes propostes, a dins i a fora de l’ajuntament.