La teva paraula és important. Podeu fer suggeriments de qualsevol àmbit i seran recollides i valorades.

La CUP de Masquefa volem portar la política al carrer i fer partícip a totes les persones que vulguin fer qualsevol suggeriment, ja sigui pel programa electoral o per a qualsevol qüestió que afecti a Masquefa.

És per això que encetem la campanya “La teva paraula és important” i obrim una bústia per tal de recollir les propostes de les persones que hi vulguin participar.

Trobareu la bústia de suggeriments a la plana web www.masquefa.cup.cat i a les xarxes socials.

Podeu fer suggeriments de qualsevol àmbit i seran recollides i valorades per tal de donar resposta a totes i cadascuna d’elles.

Aquesta bústia és només una de moltes propostes per acostar les persones a la política i construir entre totes i tots una vila més justa per totes les persones que hi vivim. Entenem que són les persones que fan vida als carrers de Masquefa les que saben què hi manca a Masquefa i com volem que sigui Masquefa.

Està a les teves mans, participa!