Moció al Ple Municipal, per la creació d'una brigada de Manteniment als barris.

Tal com ens vam comprometre, mitjançant el nostre programa i en assemblees participatives amb els veïns dels barris, la CUP Masquefa presentarà al ple municipal del 22 d'Octubre, la moció per a la creació d'una brigada de manteniment pels barris.

Per tots és coneguda la situació de precarietat en què es troben els nostres barris i el patiment que això causa en els veïns. Els que hi viuen pateixen la manca d'inversions i manteniment de l'Ajuntament: carrers en estat precari, voreres inaccessibles, parcs amb un manteniment pèssim, brutícia, herbes a les voreres, parcs i carrers, puces, paparres, mosquits, rates, abocaments incontrolats de runes, entre moltes altres mancances com ara línies elèctriques insegures, solars i parcel·les abandonades, avaries contínues a les canonades d'aigua, manca d'enllumenat, etc.

Molts d'aquests problemes, provocats per la manca de manteniment i de voluntat de l’Ajuntament de trobar solucions adequades, són resolubles amb un manteniment seriós, constant i professional.

Alguns d'aquests problemes s'intenten solucionar amb un nyap que ajorna durant algun temps el problema, que evidentment al poc temps torna a sortir. Però aquesta no és la solució, com tampoc ho és la inconstància amb què es netegen els carrers.

Considerem que aquest no és el tracte adequat a les necessitats dels veïns dels nostres barris.

Per tot això, el Grup Municipal de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP-PA) demana al Ple de l’Ajuntament de Masquefa l’adopció dels següents ACORDS:

1- Crear una brigada de manteniment i de neteja permanent i exclusiva per als barris que garanteixi la periodicitat del manteniment.

2- Garantir solucions estudiades per a cada cas i evitar nyaps i improvitzacions.

3- Convocar periòdicament les associacions i veïns dels barris per saber quines són les necessitats més urgents i així dotar de sentit la recentment creada regidoria de barris..

4- Aquestes mesures han de ser aplicades amb caràcter d'urgència, tenint en compte la situació actual dels barris.

Candidatura d’Unitat Popular

Masquefa, 9 de setembre de 2015

MOCIÓ QUE PRESENTA LA CANDIDATURA D’UNITAT POPULAR DE MASQUEFA (CUP-PA) PER A LA CREACIÓ D’UNA BRIGADA DE MANTENIMENT ALS BARRIS