Trobada Oberta #municipals2015. COMPTEM AMB TU per dir la teva, per decidir i per construir, volem fer-ho tot entre totes i tots.

La CUP de Masquefa va decidir en assemblea oberta presentar-se a les pròximes eleccions municipals del proper més de Maig. Aquesta determinació ha estat resultat d’un llarg proces de reflexió i de les moltes demandes que hem rebut de la gent del poble per a que així ho féssim. Per tant, la nostra intenció es presentar una candidatura rupturista amb el sistema actual i amb les formes d'actuar dels partits que fins ara han estat a l'ajuntament.

I aquest diumenge comencem a posar fil a l'agulla i COMPTEM AMB TU per dir la teva, per decidir i per construir, volem fer-ho tot entre totes i tots.

En aquesta trobada presentarem la campanya Capgirem Masquefa en la que podreu participar activament i decidirem el full de ruta pels propers mesos fins a les eleccions municipals.

T'ESPEREM el diumenge 15 de febrer a les 18h a l'Ateneu Popular de Masquefa (Av. de la Linia, 4 - 6)

Aprofitem per presentar algunes propostes del nostre codi ètic:

Ajuntament. Volem portar la democràcia real, la participació de la gent en els processos de decisió de Masquefa, la transparència absoluta i la independència dels interessos privats de les empreses que gestionen serveis públics. Un ajuntament on participem tots per decidir-ho tot, sense cap altre interès que el bé comú.

Codi Ètic. A la CUP ens règim per un estricte codi ètic on l’enriquiment personal o la carrera política no són possibles, els mandats del nostres regidors són limitats a dues legislatures (màxim 8 anys), un persona no pot tenir mai més d’un càrrec i les retribucions que se’n derivin són gestionades per l’assemblea local. En el cas de la dedicació exclusiva d’una persona electa de la CUP a un càrrec públic com és ser alcalde, aquesta mai superarà com màxim 2,5 vegades el salari mínim interprofessional.

Finançament campanya. La nostra candidatura es finançarà amb les quotes del nostres militants, les aportacions de les persones a nivell individual que així ho vulguin , i la solidaritat d’altres CUPs de la nostra comarca. Totes aquestes dades seran públiques i accessibles sempre. Mai amb un crèdit bancari o provinent d'empreses amb interessos a l'ajuntament.