Centre d'Esplai Giravolt: Moltes felicitacions i moltes gràcies.

És per això que ens agradaria felicitar al Centre Esplai Giravolt per haver guanyat el concurs de licitació per realitzar el Casal d'estiu de la nostra vila.

Sabem que lluitar contra grans empreses amb experiència financera és força complicat, però la vostra dedicació i esforç al final us ha ajudat a complir el vostre objectiu.

Des de la CUP de Masquefa celebrem que aquesta activitat la gestioni una entitat de casa nostra per molts i diversos motius. Dubtem que algú altre hi aboqui més dedicació que vosaltres. Confiem en vosaltres perquè durant tot l'hivern, en silenci i superant les adversitats, aneu formant persones, fomenteu la diversitat, la nostra cultura, la diversitat i cooperació... i ara podreu seguir amb la vostra tasca educativa als casals. Només aquelles que amb poc fan molt saben el que
costa arribar on heu arribat vosaltres.

Moltes felicitats a les monitores del Centre Esplai Giravolt i que aquesta nova experiència us faci encara més grans.

Salut i educació!