[PREMSA] La CUP de Masquefa rebutja els pressupostos locals perquè “estan basats en l’especulació i el totxo”

La regidora de la formació va votar en contra dels pressupostos al ple perquè considera que “estan plens d’obres faraòniques o totalment innecessàries pels temps que vivim i alerten que endeutarà, encara més, a l’ajuntament”.

11/12/2015 - XARXAPENEDÈS.CAT - MASQUEFA | REDACCIÓ.

“Fictici” o “virtual” són alguns dels adjectius que fa servir a CUP de Masquefa per valorar els pressupostos municipals per al 2016 en aquesta població. L’equip de govern va portar la proposta al darrer ple i va ser aprovada amb els vots dels regidors de CiU i el del PP.

L’assemblea local de la CUP ha explicat que hi va votar en contra perquè “van plens d’obres faraòniques o totalment innecessàries pels temps que vivim i alerten que endeutarà, encara més, a l’ajuntament”. A més, lamenten que l’apartat d’ingressos “està basat en venda de terrenys, sobrants de via pública, requalificacions…previsions que es repeteixen any rere any, i que són uns pressupostos que el govern de l’Ajuntament de Masquefa ens tenen acostumats, jugant amb números totalment virtuals basats en les suposicions i en la ‘sort’ de què si algun any poden vendre algunes de les propietats municipals, potser poden fer algunes de les inversions previstes”.

A més, també critiquen que són uns pressupostos “basats en l’especulació i en el totxo, en la venda de patrimoni municipal, en la venda de l’entorn natural i en les facilitats i inversions que beneficien a les grans empreses i en contra deixa de banda a les persones i a la qualitat de vida dels veïns de municipi, que torna a oblidar-se dels barris de Masquefa i passa de puntetes pels problemes reals que la gent pateix en el dia a dia”.

Article publicat a XarxaPenedès.cat -->

Ple de Masquefa de finals de novembre