Barris dignes i segurs per la gent que hi viu

Després que la CUP presentés 25 propostes al govern a canvi d'una abstenció als pressupostos que permetés la seva aprovació, el grup de treball encarregat de la proposta per la millora dels barris de Masquefa ja s'ha reunit amb el govern per tal de millorar la situació dels barris.

Una de les 25 propostes que va fer la CUP Masquefa per tal de servir d'ajuda en l'aprovació dels pressupostos per aquest 2018 és la millora de la situació en la que es troben els barris de Masquefa.

Arrel de la proposta de millora dels barris s'ha creat un grup de treball divers obert a la participació de tota la ciutadania per fer un recull de les queixes i traslladar-les al govern per tal de fer efectives les millores més urgents. Una de les primeres accions del grup de treball ha estat fer un recull de tots aquells carrers que presenten algun problema, ja sigui d'asfaltat, brutícia acumulada o qualsevol altra incidència que calgui resoldre amb brevetat per garantir la seguretat dels veÏns.

Totes les incidències detectades s'han anat recollit en un mapa interactiu on podeu visualitzar les millores que ja s'han traslladat a l'equip de govern per tal que siguin resoltes. De moment us adjuntem el mapa del Maset i actualment estem treballant amb la resta de barris. El recull d'aquestes indicències ha estat possible gràcies a la col·laboració ciutadana, però sabem que n'hi ha moltes més. Per això, des del grup de treball us animem a que ens feu arribar les incidències que detecteu ja sigui enviant un correu a [email protected] o bé en un missatge a les xarxes socials.

Carrers sense senyalitzar, manca de contenidors d'escombraries, asfaltat en unes condicions pèsimes, servei d'aigua deficient, manca de neteja, veïns oblidats, cablejat elèctric que posa en perill la ciutadania, voreres intransitables, manca de neteja... aquestes són algunes de les denúncies dels veïns dels barris. Veïns oblidats, no només per aquest govern actual, sinó per tots els colors que han passat per l'Ajuntament, que només recorden el mal estat dels barris quan s'acosten eleccions amb l'afany de captar vots com si la ciutadania no tingués memòria.

Aquesta proposta que vam presentar pretenia posar fil a l'agulla i, per fi, fer realitat les millores a tots els barris. Millores plantejades i treballades amb els veïns, que és qui realment sap què és més urgent.

Podeu visualitzar el mapa amb les incidències clicant a l'enllaç situat a la part superior dreta d'aquesta publicació.

Donat l'estat de les urbanitzacions, és imprescindible la col·laboració ciutadana per tal de detectar tots els punts que presenten una mancança per poder exigir una solució immediata al govern.