Des de la Cup Masquefa, us desitgem una molt bona Festa Major.

Encara que aquest any, a l’acte que l’ajuntament vol que sigui l’acte central i més important de la festa, ens faran pagar per entrar. És un acte que agradarà a molts veíns i a molts altres no, però en definitiva és l’únic acte programat pel dissabte a la nit. I amb multitud d’excuses, aquest any cobraran per entrar.

Des de la CUP volem expressar el nostre malestar, ja que entenem que la festa major ha de ser de caire popular i oberta a tot el poble, i que per un obstacle econòmic cap persona n’hauria de quedar fora.

Per Festa Major, l’Estelada al balcó.

Aquest any, pensant en el proces que viu el nostre país, us animem a penjar l’estelada al balcó durant tota la Festa Major com a símbol de lluita per la llibertat del nostre poble i com a motiu reivindicatiu de la nostra Cultura Popular. Cultura que ha sobreviscut als més de 300 anys d’ocupació del estats espanyol i francès, que malgrat els intents no han pogut acabar amb ella.

Tothom a participar i a gaudir de la nostra Festa Major.