La classe treballadora de Masquefa estem d’enhorabona…

ENS HAN ENGANYAT. A un mes per obrir el gran supermercat, a Masquefa ja recollim els fruits sembrats per qui ens manen. Ja hi ha establiments al poble que han prescindit de treballadors en previsió de la baixada d’ingressos un cop s’inauguri Mercadona.

NO TÉ CAP SENTIT. Segons les darreres dades (Gencat.cat), a Masquefa tenim 844 aturades i mes rere mes va pujant… Ha pensat l’ajuntament en quants llocs de treball destruirà l’obertura d’aquesta gran superfície? El Grup Promotor de la CUP de Masquefa ho té clar. Els números no surten. Per crear 40 llocs de treball, que no sabem quantes d’aquestes seran per gent de Masquefa, hem de destruir-ne 40 a la vila i maltractar el comerç local.

COMERÇ LOCAL. El raonament i explicacions de CiU de Masquefa en aquest sentit és molt dèbil i en cap moment han explicat que l’arribada d’aquesta gran superfície destrueix el teixit comercial de proximitat. És això el que volem per Masquefa? Volem una vila sense comerç local i de proximitat? L’ajuntament ha tornat a donar l’esquena a les masquefines i s’ha tornat a posicionar en favor de les grans superfícies i del capitalisme.

QUÈ ÉS MERCADONA? Mercadona destaca per l’explotació de les treballadores al seu servei i per portar a terme una política de repressió sindical, fins a acomiadar treballadores pel simple fet d’organitzar-se i lluitar per els seus drets. El Grup Promotor de la CUP no pot recolzar la impunitat de les qui acomiaden i exerceixen la repressió sindical, avalades per el nostre govern que s’omple la boca fent-nos creure que treballa per nosaltres. Ens estan fent còmplices de la precarietat laboral.

ÉS L’HORA DEL POBLE. La CUP de Masquefa reclamem al consistori que es posicioni vers les masquefines i no vers el sistema capitalista que ens ofega, com ve fent des que va arribar al govern.